بوتاکس دیستون DYSTON

۷۸۸/۰۰۰ تومان

به دلیل الزام حفظ زنجیره ی سرما در این محصول سفارش فقط برای شهر تهران امکانپذیر است و امکان ارسال از طریق پست به دیگر شهر ها وجود ندارد
کشور سازنده ایران
مدل دیستون
حجم 500 واحد
مناسب صورت
تاریخ انقضا 2024

کشور سازنده:ایران
حجم محصول: ۵۰۰ واحدی
ماندگاری:۳ الی ۴ ماه
موارد مصرف:رفع چین و چروک پیشانی

بوتاکس دیستون

از آنجایی‌که بوتاکس دیستون فقط برای تزریق عضلانی طراحی شده است، کمتر از آن برای کنترل سردردهای میگرنی و تعریق بیش‌ازحد نواحی مانند زیر بغل استفاده می‌شود. معمولا اثرات مفید بوتاکس دیستون بعد از گذشت ۳ الی ۱۰ روز از تزریق مشخص می‌شوند.

بوتاکس دیستون قابلیت آن را دارد که برای چندین ماه به رفع مشکلات زیبایی زیر کمک کند:

·       خطوط دور چشم

·       خطوط اخم پیشانی

·       خطوط اخم بین دو ابرو

·       خط خنده و دور لب

·       چال چانه

·       خطوط روی پوست گردن

·       چین‌وچروک قسمت میانی سینه

 

ماده اصلی تشکیل‌دهنده این نوع بوتاکس، نوروتوکسین بوتولینوم است که با موادی مانند مواد نگهدارنده حاوی آلبومین، هماگلوتینین و لاکتوز ترکیب شده است. متخصصان ایرانی علاوه بر اینکه توانسته‌اند شدت اثرگذاری سم بوتولینوم را تعدیل کنند، خلوص فرمولاسیون بوتاکس را نیز به حداکثر میزان رسانده‌اند. از بابت آزمایشات بالینی انجام شده برای اعتبارسنجی فرمولاسیون این نوع بوتاکس مطمئن باشید.

با توجه به اینکه در این ترکیب ماده لاکتوز وجود دارد، اگر به شیر یا فرآورده‌های آن حساسیت دارید بهتر است از تزریق آن اجتناب کنید.

 

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس دیستون

تمامی تست‌های بالینی برای سنجش میزان ایمنی این بوتاکس، در مرکز پوست و جذام ایران انجام شده‌اند. طبق نتایج بدست آمده، تزریق صحیح بوتاکس دیستون عوارض جانبی جدی و تهدیدکننده زندگی ندارد. مانند همه انواع بوتاکس، بعد از تزریق احتمال بروز عوارض موقتی مانند قرمزی، بروز بثورات پوستی، کبودی، تورم، سردرد و غیره در همه افراد وجود دارد. تجربه نشان داده است که این عوارض به‌صورت خود‌به‌خود قابل رفع هستند.

با وجود اینکه یکی از ایمن‌ترین انواع بوتاکس محسوب می‌شود، اما تزریق اشتباه آن تحت نظر افراد آماتور مطمئنا باعث بروز مشکلات زیر می‌شود:

·       تورم و افتادگی پلک‌ها

·       کاهش بینایی

·       خشکی دهان

·       گردن درد

·       سردرد

·       مشکلات گفتاری

·       تنگی نفس

·       ضعیف شدن بیش‌ازحد عضلات در محل تزریق و افتادگی یک ناحیه از صورت

بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب پزشک خود هوشیار باشید و حتما تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص پوست یا جراح پلاستیک انجام شود. مطمئنا پزشک از تزریق بوتاکس دیستون برای افراد ۱۸ تا ۶۵ سال که دارای شرایط زیر هستند اجتناب می‌کند:

·       سابقه بروز واکنش آلرژیک به تزریق سم بوتولینوم

·       سابقه بروز واکنش آلرژیک به شیر

·       اختلالات عضلانی یا عصبی

·       مشکلات بلع

·       بیماری‌های تنفسی مانند آسم، سندرم دیسترس تنفسی و غیره

·       باردار بودن

·       شیردهی به نوزاد

ماندگاری بوتاکس دیستون

معمولا ذکر می‌شود که ماندگاری بوتاکس دیستون بین ۳ ماه ۶ است. چراکه در افراد مختلف برحسب سن، جنس پوست، میزان و عمق چین‌وچروک‌ها و کیفیت مراقبت‌های شخصی از پوست، می‌توان انتظار یک بازه زمانی متفاوت را داشت.

تجربه نشان داده است که دوام این نوع بوتاکس در افرادی‌که پوست خیلی چرب و ضخیمی دارند، خیلی کمتر است. علاوه بر این، در صورت عمیق بودن چروک‌های پوستی خیلی نمی‌توان انتظار رفع کامل آن‌ها را داشت.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بوتاکس دیستون DYSTON”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته: , برچسب:
بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.