فیلر ریوانس کیس پلاس REVANESSE KISS Plus

۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان

دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران

حجم 2 میلی لیتر
کشور سازنده کانادا
نواحی تزریق گونه، چانه، بینی، خط خنده، پیشانی
مواد تشکیل دهنده 25 mg/ml هیالورونیک اسید
تاریخ انقضا 2026
ماندگاری  12 ماه
پروتکل تزریق 27g*1.2 (13 mm)
تاییدیه بهداشت دارد

در انبار موجود نمی باشد

فیلر ریوانس مدل کیس REVANESSE KISS

فیلر ریوانس مدل کیس یک پرکننده هیالورونیک اسید است. این ماده به صورت طبیعی در بدن تمامی انسان‌ها وجود دارد و به بهبود سطح هیدراتاسیون پوست کمک می‌کند. با افزایش سن، این ماده در بدن کاهش پیدا می‌کند و همین امر نیز باعث خشک شدن پوست و همچنین کاهش سطح کلاژن و الاستین می‎شود. این امر باعث می‎شود تا به مراتب چین و چروک‌ها و خطوط ریز و درشتی بر روی صورت افراد به وجود بیاید.

ویژگی‌ها و ترکیبات فیلر REVANESSE KISS

فیلر ریوانس کیس یک ژل ( اسید هیالورونیک ) از خانواده فیلر ریوانس با طراحی ویژه است که برای مشخص کردن و تقویت لب ها و ناحیهٔ اطراف دهان استفاده می شود. از آنجایی که ناحیهٔ اطراف لب دارای ویژگی های منحصر به فردی است، ژل ریوانس کیس برای فرم دادن و حجم دادن به لب ها ایده آل است. فیلر ریوانس کیس یک اسید هیالورونیک و به صورت تزریقی در پزشکی استفاده می شود که حجم لب ها را افزایش می دهد و وضوح آنها را بهبود می بخشد. ریوانس کیس یک تزریق ساده و آسان به لب ها را امکان پذیر می کند. برای مشخص کردن بهتر لب ها و ایجاد حجم، از ریوانس کیس استفاده کنید. ®Revanesse یک ژل HA با ویسکوزیته کم است که برای پر کردن خطوط ظریف و چین و چروک استفاده می‌شود. این فرمولاسیون صاف و نرم برای اصلاح کاهش حجم سطحی و افزایش عیوب سطحی برای ایجاد تعادل و تقارن بیشتر ایده آل است فیلر ریوانس با افزایش میزان هیالورونیک اسید بدن، باعث افزایش کلاژن و الاستین پوست می‎شود و آبرسانی به نواحی هدف را به شدت افزایش می‌دهد. همین امر نیز سبب می‎شود تا بسیاری از چین و چروک‌ها و خطوط ریز و درشت پوست از بین برود و به مراتب پوست افراد تقویت شود و ظاهری جوان و زیبا به دست بیاورد. البته تزریق این محصول نه تنها باعث غیر طبیعی شدن آن نمی‎شود، بلکه باعث صاف شدن و نرم‌تر شدن پوست خواهد شد.  

ریوانس، یک برند کانادایی است که زیر نظر مجموعه بزرگ پرولنیوم فعالیت می‌کند. این مجموعه محصولات مختلفی را تولید می‌کند که یکی از بهترین آن‌ها، فیلر ریوانس مدل KISS است. این ژل، بر پایه هیالورونیک اسید با غلظت ۲۵ میلی گرم در میلی لیتر تولید شده است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی پوست زنان و حتی مردان داشته باشد. مجموعه ریوانس برای تولید این محصول، از تکنولوژی Thixofix استفاده کرده و هیالورونیک اسید‌ها را با این فناوری به یکدیگر پیوند داده است که باعث افزایش ماندگاری آن شده است. به طور کلی ماندگاری این محصول چیزی در حدود ۹ الی ۱۲ ماه است که نسبت به نمونه‌های مشابه بازار، بیشتر می‌باشد. از مزایایژل ریوانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • نتایج فوری
  • نتیحه ی طبیعی
  • فرم دهی آسان
  • تجربه ی ورم کمتر
  • عدم نیاز به جراحی
  • ماندگاری بسیار بالا تا ۱۲ ماه
  • تاییده FDA
  • HA با کیفیت بسیار بالا
  • عوارض جانبی بسیار کم

مزایای استفاده از فیلر ریوانس

نتایج با درجه ماندگاری بالا

با توجه به شکل کروی ذرات این ماده، بدن شما به سرعت این ذرات خارجی را قبول خواهد کرد و سرعت از بین رفتن آنها در داخل بدن با گذشت زمان سرعت کمتری پیدا خواهد کرد.

ایجاد ورم کمتر

طبق مطالعات انجام شده، فیلرهای ریوانس تا ۲۴% کمتر از دیگر فیلرهای گسترده مورد استفاده، ورم ایجاد کرده اند.

نتایج طبیعی

این فیلر از یک تکنولوژی پیشرفته آسیابی مرطوب استفاده می کند که تمام ذرات را یکسان نگه داشته و به شما یک حد تعادل بین صافی و حجم برای یک ظاهر کاملاً طبیعی، اعطا می کند.   فیلر ریوانس KISS - dr-filler.ir     مانند بیشتر فیلرهای پوستی، این درمان بخصوص بیشتر برای ناحیه میانی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ناحیه میانی صورت، به منطقه ای گفته می‌شود که در آن اولین نشانه های کاهش حجم مربوط به پیری مشاهده می‌شود. بر روی صورت، کاهش حجم مربوط به پیری توسط ترکیبی از تخلیه کُلاژِن، نازک شدن پوست و جابه جایی های چربی به وجود می آید  

آیا تزریق فیلر ریوانس کیس عوارضی دارد؟

یکی از ویژگی‌های بی نظیر فیلر ریوانس اولترا، غیر تهاجمی بودن این روش درمانی است. در واقع برای تولید این محصول از موادی با منشا غیر حیوانی استفاده شده است و همین امر نیز سبب شده تا پس از تزریق، کمترین میزان عوارض جانبی برای بیماران به وجود بیاید. همچنین لازم به ذکر است که این محصول دارای تاییدیه‌های CE اروپا، FDA آمریکا و لیبل وزارت بهداشت است که تضمین کننده با کیفیت بودن و ایمن بودن این محصول هستند.  

فیلر ریوانس چه مواردی را درمان میکند؟

کاهش حجم مربوط به پیری

یکی از متداول ترین نشانه های کاهش حجم مربوط به پیری، چین های مابین بینی و لب بالا می‌باشد. این چین ها، خطوط ظریف و چین و چروک هایی هستند که در اطراف بینی و ناحیه دهان به وجود می آیند. همچنین، از بین رفتن حجم می‌تواند در گونه ها (بخصوص در نقاط فرورفته و رأس استخوان های گونه) مشاهده شود. همچنین، از بین رفتن حجم می‌تواند دیگر نقاط صورت (مانند ناحیه زیر چشمان) را تحت تأثیر قرار دهد. غدد اشکی به نقاط توخالی در زیر چشمان گفته می‌شود که می‌تواند در شما احساس خستگی را به وجود آورد. با پر کردن حجم ناحیه زیر چشمان، شما ظاهری جوان تر خواهید داشت.   revenesse kiss

طراحی اجزاء صورت و لب

از فیلر ریوانس، همچنین برای طراحی اجزاء صورت و لب ها استفاده می‌شود. یکی از رایج ترین نواحی از صورت برای طراحی، استخوان های گونه می‌باشد. استخوان های گونه هنگامی که کاهش حجم مرتبط با پیری منجر به تخلیه لایه گذاری های صورت می‌شود، نمایان می‌شوند. دیگر نواحی از صورت که می‌توانند طراحی شوند، لب ها هستند. در واقع، برای این فیلر بخصوص، درمان کردن لب ها می تواند منجر به حذف خطوط رژلب شده و حتی مشکلاتی مانند عدم تقارن را برطرف کند.  

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فیلر ریوانس کیس پلاس REVANESSE KISS Plus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته:
بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.